17 Ağustos 2014 Pazar

Sensizlik

Yalnızlık iyi de sensizlik çok kötüydü melek.Sensiz doğan her güneşe,geçen her saniye alışmaya çalışmak o kadar zordu ki! Yanımda olmadığında hep bir eksiklik vardı bende,sesini duymadan mutlu olmayı bile unutmuşum ben.Hep benlesin,hep kalbimin bir köşesindesin.En derinlerde saklıyorum seni,aşkımızı kaybolmasın diye! Sen yoktun ya aylarca,hep tenine dokunmak istedim sevgili.Sıcaklığını hissetmek,can acıtan o berbat duygularımdan böyle kurtulmak istedim.(Bilmiyorum ne düşünürsün!) Uzağında olmak,gözlerine bakamak ne kadar kötü bilemezsin! Tabi bilemezsin sensizliğin ne demek olduğunu,ne kadar can yaktığını. ”Sen sensizliği hiç tattın mı ki?”

Peki bensizlik nasıl sevgili ? Özlüyo musun beni sende,keşke yanımda olsa ellerini tutup,sarılsam diye düşünüyor musun? İçimi ısıtan o gülümsemeni bile o kadar özledim ki koşa koşa yanına gelmemek için zor duruyorum.Hiç aklımdan çıkmıyor ki o gülüşlerin,utanışların ! Kendimi hep çaresiz hissediyorum onları kaybettiğim için,kendime kızıyorum.Tanrı’ya ettiğim dualar ne zaman kabul olur acaba güzellik ? Ne zaman gelirsin yanıma tekrar? Ne zaman utanırsın yanımda? Gelmeni bile özlüyorum,geleceksin diye taşığım umutları bile seviyorum! Bazen sen olmak istiyorum,sensiz geçen saniyeler olmasın diye.
“Senin olmadığın yer uçurum gibi.”
Şimdi sen yoksun ve benim sahip olduğum tek şey senli hayaller sevgili.Her gece gözümü kapattığımda sen varsın karşımda,kurduğumuz hayaller bir bir canlanıyor hafızamda.(Seni bu şartlarda özlememek ne mümkün!) Keşkelerimi keşke duyabilsen,pişmanlıklarımı anlayabilsen.
“Sensizlik bana en büyük ders”
Biliyo musun sevmek için illa yanında olmak gerekmiyomuş.Şimdi nerdesin,kimlesin bilmiyorum ama seviyorum.Ben seni sen yanımda olmadanda seviyorum melek.Sevmek için büyük şeylere de gerek yokmuş.Elini tuttuğum için bile tekrar tekrar aşık olabilirim sana.
“Bazen küçük şeyler bile kalbimin en büyük yerinin sahibi olurmuş” bunu çok iyi öğrettin bana.
Sana sarılmaya ihtiyacım var şuan melek.Nerdesin,niye yoksun? O kadar umutsuz o kadar yorgunum ki ! Kendimi kaybediyorum bazı zamanlar ne yaptığımı bilmiyorum.Biliyorum hata yaptığımı düşünüp beni hiç affetmeyeceksin ama ben kime baksam seni gördüm.Kimin yanına gitsem,keşke sen olsaydın yanımda diye düşündüm.(Bunu yıllarca anlatsam,anlar mısın?) Sana ihanet etmek için her hücreme kazığım aşkınıda silmem lazım dünya güzelim.
“Sen geldin ve sonum belli oldu.”
Bak şair ne demiş ;
Seni sensiz yaşamanın acısı
Bir uzak şehrin akşamında
Seni sensiz yaşamak kadar

Bilmem hangi dize anlatır sana olan özlemimi ya da hangi şair anlatabilir sensizliği ? Ama sensizlik benim şiirim sevgili,benden başka kimse daha iyi anlatamaz.Bilmem bunları okuyabilecek misin,okuyunca ne hisseteceksin.
Ama sensizlik kötü,sensiz kalacağımı bilmek daha kötü.
Gel.

“Senle başladığımız yolun başında bekliyorum,tut elimi yolun sonunu görelim sevgili.”

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Belki Bir Meleğin Kanatlarındadır Sonsuzluk. Blogger Template by Ipietoon Blogger Template